dilluns, 31 d’agost del 2009

la vuelta al cole...tornen els entrenos picornellus!!

Avui hem tornat a començar els entrenaments amb els nenos del club. Anava tranquila tot i els follons varios, doncs no he deixat d'entrenar en tot l'estiu, però conscient de les molèsties dels útlims dies.
Arribada, i com els nens al cole, tots a comentar l'estiu i les sortides, i no hi havia déu que es fiqués a l'aigua. Al final ens hi hem posat. Ritual habitual: 500 m escalfament, 300 punt mort, i ala! 4 de 200m a ritme fort. Per aquestes alçades, jo ja m'estava cagant en tot, perquè trobava a faltar les nenes (Goedeleee vuelve yaaaa!! que te hecho de menosss) i perquè claro no és el mateix nedar tirant ara tu ara jo, que xupar-t'ho tot sol mentre els altres es van motivant.
Per sort, al final l'entrenador ha decidit fer-me algo de cas, i hem estat comentant sobre objectius i sensacions. Fets 3 de 200, llavors tocaven 5 de 1oo, que superbien, i després encara 4 sprints de 25m, que per la meva sorpresa he tirat moolt i m'he sentit a gust, serà que li començo a prendre mides al tema, jjjiijijij.
All in all, tothoma ja marxava, 100 suaus i a estirar, que com estan les coses...no s'hi val a badar.
2.100, a bon ritme! no està gens malament! serà que evoluciono adequadament...?¿?jijiji

2 comentaris: