divendres, 21 d’agost del 2009

inscriure's o no inscriure's...this is the question

Porto uns dies que em balla pel cap posar fil a l'agulla i decidir que faré...s'apropen canvis de tota mena, i amb tot em moro de ganes d'estrenar-me...Quan hi penso, és una mescla de respecte, emoció i nervis tot barrejat...però a l'hora la seguretat de qui sap el que vol. Estic entrenant força, i si que he baixat intensitat del córrer en pro de la bici i de nedar, però calia.
Si li sumem l'element inesperat de l'enganxada, doncs no faig el pas d'inscriure'm. He entrat a les webs i vaig mirant places, estic tranquila, però per la setmana vinent em proposo fer les inscripcions i treballar en conseqüència.
(I de pas em dono marge per liar alguna peregrina aviam si s'apunta...jijijijij)

1 comentari:

  1. jejeje... això d'alguna peregrina no anira per mi no??? :) quan ens hi apunteeeem????

    ResponElimina