dijous, 6 d’agost del 2009

de vacancetes...

Ja tornem a ser aquí...els giravolts per Croàcia s'han acabat, i han anat molt i molt bé. Allò és preciós, muntanya, mar, illes, parcs naturals, aigua, ciutats de pedra blanca plenes d'història, ferris, cotxito...
Tot va ser fruit de la improvització i el anar fent i ens va sortir prou bé, no no, molt bé!! Hem gaudit molt i fet mil coses a més de descansar.

Com era d'esperar, he aprofitat per seguir fent cosetes però amb més calma.
Ja l'endemà d'arribar ens va faltar temps per anar a córrer per Dubrovnik, ciutat preciosa vora el mar, i mai hauria pensat que seria una manera tan xula de fer turisme, després dutxeta i cap a la platja...Hem corregut dia si dia no, i sensacions bones tot i que als matins, és diferent, et vas despertant... però prefereixo el vespre. He aprofitat per treballar pujades, doncs la recta escassejava, quan no em perdia i apereixia saltant rocs, pedres i balles varies...

El millor va ser el dia que érem a Plitvice, on hi ha el parc natural més impresionant que he vist mai, i després de passar-nos la tarda jaient al llit i veient els mundials de Roma de piscina, estava que no cabia...I vaig anar a córrer, tot i haver-hi anat al matí, però ara em bullia la sang...i pum en un segon ja era fora...Érem en un petit poble, de cases disperses pels volts del camí i ple de camps... vaig córrer i córrer fins que es va acabar el camí, i llavors el bosc, enmig del no res, i després per camps amb la posta de sol ... ràpid ràpid, treient-ho tot...i va ser genial!!

També hem nedat per l'Adriàtic, afinant moviments, i acostumant-me a aigües diverses, a no saber que hi ha al fons, i de nedar per les boies...Fins i tot la Siki em va grabar amb la idea de veure'm i poder pendre consciència per treballar la tècnica.

A la illa de Brac vam llogar bicicletes de muntanya, i sort que n'eren, perquè vam acabar depujades i baixades fins al capdamunt...sota un sol abrassador...com tots els dies...

Ara ja de nou per casa, fent escapadetes i el trasto, miraré d'anar reprenent els entrenos sin prissa però sin pausa...