dissabte, 5 de setembre del 2009

Ja està fet!

Després de molts dies d'anar fer-me'n a la idea m'he decidit. En part perquè ja no em quedaven excuses...que si no tinc pasta, que si encara no sé els cronos, que si plou que si neva... quan portava gairebé quinze dies mirant les llistes d'isncrits per assegurar que quedaven places, però no sé ben bé que, em frenava d'inscriure'm.
Així que finalment JA ESTÀ FET! volia haver començat per alguna cosa al setembre però finalment he hagut d'optar a l'SPRINT DE VILANOVA, 11 d'octubre, com a prèvia de l'OLÍMPIC DE BARCELONA, 18 d'octubre, que tot i morir-me de por, em fa mooolta ilusió.

Ara que ja estan els daus llençats, m'he de posar a treballar... i com altres canvis estan a la vora, hauré d'anar fent... sin prisa però sin pausa...(ja veig que staré de cagalera fins a l'octubre jijij) kins nervios...

1 comentari: