dijous, 13 d’agost del 2009

habemus cales...!!

Ahir em vaig posar les cales i pedals automàtics, al fin!! Ha costat, però no tant... sortint de treballar cap a Granollers, dinar migdiadeta i a punt per dur la bixi al mecànic...
Tot un debat el tema pedals, però finalment he optat per unes Look Keo, orientada pels expertos... però fet i fet és un merder igual, una pasta i mil i un models...He optat per aquestes per pes, per estètica, són blanques i perque algo m'havia de posar, jijiji.

Un cop posades, calia provar-les, i ja ensurt inicial doncs primera prova no les podia posar, i és que estaven a tope de fort i no de fluix...jijiji Finalment apa! al carrer, farola que te crio, i a practicar...i jo que volia sortir tant si com no, i la veu de l'experiència anava dient "neus, prova primer, treu i posa, que si els semàfors, que si les frenades, que si amb calma..." Santa paciència que tenen alguns...jijiji, s'agraeix. Suposo que sempre hi ha una primera vegada...

Després d'unes proves, tenia tant clar que cauria que vaig decidir-me a arrencar, i provant provant vaig descobrir que no queia, que podia fer la pedalada d'una i enganxar l'altre quan pogués...i per sorpresa total! treure-les era un plis.
Un cop posats en matèria, creuar-se tot Granollers i tots els semàfors del món, pos ajuda, i clar, anar parant i arrencant...kin riure! I apa, direcció Sant Feliu Codines, vam creuar les Franqueses, Canovelles, la Garriga, l'Ametlla del Vallès... el paisatge impressionant preciós, la diversitat catalana és un fet, i cada dia em reafirmo...
L'estat de la carretera prou bo, però els cotxes anaven follats... finalment varem empinar el "portet" de marres, d'abans de St.Feliu, i deunido, primer vaig necessitar un bon rato per centrar-me doncs, el paisatge era tan xulo que em despistava i claro, encara em foteria de cap, no tenia ulls per veure-ho tot. Ara de seguida vaig adonar-me que hi havia de posar tots els sentits i més, entre curves, desnivell constant, cotxes (com un cafre que anava fent ralies, per matar-se) i anar sentint, "va que anem a bon ritme, segueix..segueix..." jajajajaa molt bo! m'entrava la risa i claro! perdia la força...

Al final però si la vaig perdre de debò doncs, com ja m'havia passat dissabte i la molèstia al genoll, ahir feia un mal més que important, com una corda de violí, on passa la corrent... i els dos últims km apretava de valent el dolor i menguava la força...uix uix

Aigua fresqueta a la font de St Feliu i baixada, una canya, aprenent a fer curves, que en mi linea les feia del revés, sort dels que en saben...jajajaj i cap a Granollers... tot molt bé, però el genoll ja stava tocat i les poques pujades les vaig haver de fer pedalant amb l'esquerra...
Arribats a Granollers, vam anar a veure la representació estival dels triatletes del CTG, i comentar la jugada... (i jo con esas pintas, i pensant, fijo que ara al marxar, caic...però per sort i per decepció d'un altre, no vaig caure...ue!!).

All in all, sortideta preciosa de 50 km, estrena de cales superant tota expectativa, i en bona companyia! what else can I ask for?

(tema genoll, tinc hora a la fisio aviam que, creu-ho els dits per a que no sigui res...)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada