dijous, 10 de setembre del 2009

respectant els tempos...

Poc a poc tot arrenca, i reprenem velles i noves rutines, sota ritmes encara estiuencs però que anuncien tardor... Estic contenta doncs amb la tornada m'havia proposat reprendre bones pràctiques que s'havien quedat al tinter i així ho he anat fent. Estiraments diaris, cuidar-me més...i he tornat a entrenar sola, en part pq amb els nois se m'escapen obviament i tampoc hi havia amb ningú més amb qui anar...jiji, però no, sobretot, per poder recuperar sensacions, consciència, i mides...per poder anar millorant.

Sobre horaris, estic podent compaginar força, o més aviat és que prioritzo en pro del que sé em farà bé...i llavors tal com entro per la porta deixo les coses, dino i reposo i marxo a entrenar...deixant moltes coses per fer, però que poden esperar a un millor moment. No ho havia aconseguit mai fins ara però certament funciona i em va bé.

Aquesta setmana hi ha hagut de tot, fisio dilluns, que tot i el cangueli em va deixar fina com una seda i sense gaire mal...evoluciono adequadament! dimarts, repòs, dimecres, em vaig passar el dia corrent, va ser molt agobiant...i al final quan em disposava a córrer de debò, no només em vaig quedar adormida d'esgotament sinó que en despertar, vam quedar amb la Goedele per anar a sopar! genial! Dijous la consciència apretava i al matí vaig sortir a córrer ...i a la tarda, vam anar a nedar amb la Siki...va star molt bé.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada