dissabte, 19 de setembre del 2009

Recuperant....

Dissabte amb ressaca postlaboral vaig dedicar el matí a descansar, cuidar-me, vaguejar... però a la tarda, em volia treure l'espineta així que bossa, amb llibres (per treure'm la mala consciència de la feina pendent...) i cap a Picornell amb la Goedele.
Ja han muntat la piscina exterior amb carrils de 50, per fi de temporada d'estiu, i per primer cop la provava. Solete, siesta i cap a l'aigua. Està gelaaadaaa... un noi ens avisa que dóna mal de cap...
Ens llencem, i sí, congelada, però em poso a nedar...i tiro, i recupero bones sensacions, em fa mal la cama encara, i me'n farà...però recupero confiança. Treballo tècnica, i a més m'han fet un regalito!! L'Anneta m'ha regalat un PullBhoy (jo li dic un 8 d'estos...) ole!! per que em cuidi! Gràcies nena!

Nedo i nedo i conclusió, sort que he vingut no m'agradava gens la sensació que se'm va quedar d'ahir... i ostres! la piscina de 50 es moolt guai!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada