diumenge, 20 de setembre del 2009

...Mercè09+Bici (Jo no ho entenc, ells tampoc...)

Diumenge matí hi havia la cursa de la Mercè de 10 km i també volíem entrenar bici amb la Goedele així que vam quedar al parking de Picornell a les 9h amb cotxe i bici.
Fins aquí tot normal, ara reculem...dissabte a la nit després de Picornell teníem soparet amb Nat, Quico, la Gu, l'Anna i i jo, la idea era fer mojitos i sortir a fer uns dancings... Jo amb el bajón de la cama, el cansament i altres, portava anunciant retirada des d'abans de sopar...la Gu va marxar i de seguida van aparèixer els grans, Eli i Wilie, Psike i Refa... i la cosa es va anar complicant, de tant riure no donàvem a l'avast, em feia mal tot...jijiji
No sé ben bé com, la meva decisió i determinació van fugir, i això que no bevia... i me vaig deixar liar per les meves estimades Nat i Anneta, indignades perquè volia marxar a dormir...no comment! (val a dir que l'Anna sho va maengar per marxar...que me he quedao con tu cara...)

Conclusió, me quedo i estos em van dient, total si demà no corres la Mercè tampoc no passa res total, si vas d'ilegal, de "sin papeles" perque no teníem dorsal... jjajaj però jo anava fent que si que si... i pensava que també m'esperava la bici. I jo mirava el rellotge fins que vai deixar de mirar-lo... i vaig marxar cap a casa... abans de dormir vaig fer estiraments i vaig decidir que quan sonés el telefon decidiria que feia.

8.30h sona el telèfon és la Siki, que ja va cap allà, i jo al llit, amunt! em vesteixo esmorzo (important), pillo la bici i cap a munt. Telèfon la Goedele, que també surt i jo aix, aix!
Plaça Espanya tallat, Paral·lel tallat, tot ple de corredors de samarretes taronges... contrarellotge, arribo a Picor, aparco i sortim corrent amb la Gu de baixada. Mòbil en mano per trobar a la senyoreta Siki, però per sort la trobem. Pim pam pum, sortim! Gent, gent i més gent!
Tirem les 3 fins PAral·lel, però Siki anirà a ritme entreno, seguim i a Gran Via la xafogorota i la gentada fan l'aire gairebé tropical...seguim i sense ni adonar-nos ja som a Tetuan. El cirucit certament és aburridot, tot recta, molta gent i nosaltres avancem i gent recula...s'ha de posar molta atenció.
Cap a Plaça Catalunya continuo amb la Goedele que va uns metres enrera em serveix de balança per no flipar-me, i em va fent cares doncs ha stat de vacances i paron...de sobte sento que em saluden, és un profe de l'Insti, i pum! perdo la Gu, i llavors queden 3 km i decideixo seguir tirant.
Ara si pa lo que queda en el Convento...aixi que tiro tiro i ja som a Paral·lel de nou, però els de la organització no se'ls acut res més que montar gir a l'esquerra de baixada i pujada dos Km per Paral·lel i la cara de la gent al veure's tocant plaça Espanya i haver de fer el paseito no tenia preu... una tocada de collons... I jo nar fent, vaig arribar a la meta i amb bones sensacions... i 50 minuts, considerant les circumstàncies...és pa flipar-lo! Envio missatge als tontons de la nit anterior, i rebo respostes del tipus "no tinc paraules", o "neus no ho entenc, jo estic feta pols..."

Ja ens retrobem Anna i Gu i esmorzar a Picornell, ens l'hem guanyat...i la Gu em va mirant com...anirem en bici? i qualsevol li diu qu eno... jajaj no, jo tenia clar que volia anar-hi. Cotxes i cap a Montgat, però al cotxe la son si es feia sentir...
Aparquem i cap amunt ala Nacional falta gent...tirada fins a Canet, no sense parar a inflar rodes...que per variar no havia inflat (no n'aprenc ni amb la bici...) i de baixada la gana apretava...

Llavors idea genial per 2n finde consecutiu, parada a Casa la MAre, a veure la mami i el Jordi, i fer tentempie...molt xulo perque comentem la jugada, els veig, carrego bateries de mimitos i tornem a marxar cap a Montgat. Fem tirada dels últims 25 apretant, jo apretant hasta les dents...contra vent, i dandolo tó! la Gu no tant però all in all molt 60 km i bones sensacions!!
I és que encara em falten moltes hores de vol amb la bici, falta cama i rodatge... anar-hi anant!

PArada final: estiraments a la platja!! un altre nova adquisició de fa unes setmanes... no tinc paraules, un diumenge espectacular!!

3 comentaris:

  1. QUE GRAAAN!! la llegeixo una setmana més tard i encara no puc parar de riure! el millor de totes les rises al bany a les tres del matí i la teva veu a les 8:30 ;) jeje QUE CRACK!!

    ho he decidit: jo de gran vull ser com tu!!

    per cert... ens veiem a vilanova!!! :)

    ResponElimina
  2. Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina