dissabte, 1 de maig del 2010

Idees de Bombera!!

Una setmana esgotadora, em llevo dissabte que tot i dormir onze hores no puc amb la meva ànima... i recordo que l'endemà m'he apuntat a la Bombers...aix aix que patirem.
Tarda de bòlit perquè a la nit és la festa del Quico i la Marta, que en fan 30!! i cal preparar cosetes...jijij La festa està genial, hi som tots, i les hores van passant, deixo de comtar a les 2, i penso que ja veurem que faré quan soni el despertador a les 9.
Telèfon! les 9 menys 5, casi caic del llit, és l'Anna, estic desubicada...li dic que sí que ja vaig...quedem allà! Em vesteixo no sé ni com, moto i manta, i cap a Arc de triomf. Tot tallat.
Aparco i a córrer, és tard! A la fi, ens trobem al cavall de Felip V... visca! estic megasobada, però contenta...Anneta, Ferran, amics...Ja som a la línia de meta, pum! tret de sortida...l'Anna apreta, el Ferran desapareix...i pim pim...ja som a Colon...jo vaig al meu ritme buscant sensacions...Paral·lel apareix i jo em sento a casa...obro, segueixo i girem...ja som a Eixample i enfilem Gran Via, oohh he perdut Anna! em sento genial, prudent però còmode...em vaig repetint, no forcis, gaudeix! no has vingut a patir...i torno a fluir... Ja baixem per Marina...i la gent s'atabala, n'hi ha molta, i ja som a Eixample de nou...ufff...finalment girem Via Laietana! Quants records...una baixada única, que em rememora quan baixàvem corrent en mani contra la guerra d'Irak ja uns quants anyets jijij i(que em faig gran).
Gir a l'esquerra, i ja hi som, semi sprnt final!
I pam! 53 minuts!! increïble, sortint d'una lesió, i em sento molt i molt bé...tirant de sensacions.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada