dilluns, 10 de maig del 2010

COMENÇA LA TEMPORADAAA!! glups! FEDERADA!!

Diumenge vinen començo la temporada! a lo grande com no podia ser d'una altra manera però feliç!
Tònica de pocs entrenaments, però cercant benestar...i treballant la recu.

Ja una setmana abans era conscient que duia pocs entrenos, a més de la recuperació, i només de pensar-hi em feia tot figa. Amb tot vaig mirar d'apostar per les sensacions, així que enlloc de grans coses, vaig fer petit i bo, com nedar a la piscina exterior quan encara feia sol, treure la bici al migdia encara que fos per reafirmar-me, o córrer a estonetes, sense forçar.

A més ja sóc FEDERADA!! tinc el dorsal 65, sona pro i tot,però pots comptar...ara que certamnet és ben significatiu...em fa molta ilusió!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada