dissabte, 10 d’abril del 2010

Cap de setmana sobre rodes


Llum verda per anar fent...així que dissabte matí després de dormir... decideixo agafar bici Scott de muntanya que quasi no està nova, doncs nova de Nadal amb prou feines l'he treta un dia... decidim amb Anneta pujar a la carretera, i amb emoció afegida! té cales per estrenar! ohh ja em teniu fent proves i la dreta que es resisteix...grrr...
Arranquem, realment tinc un pepino de bici, tot i que anem de paseo...genial! dia preciós, gent per tot arreu, i nosaltres anar xerrant...Fins que ens trobem amb els ginets de l'Apocalipsis, 4 flipats en paral·lel i ens tanquem tant, per no xocar i l'Anna es tanca, em tanco i pam! a terra, però tot bé, rascades per variar.
Seguim i de sobte em diuen, "noia duus la clau oberta!" i em giro i ostres! és en Chris del club, quina gràcia i ens fa de Zizerone i ens ensenya rutilla...però jijiji fent caminet, se li punxa la roda...
Ja de tornada, pujadeta, i seguim...genial!
Arribades al parking l'Anna ha de marxar i jo en teoria també...però decideixo deixar la bici i provar! surto corrent i les bones sensacions no paren...no em fa mal res, no hi ha nyiguinyoguis....i corro i corro somrient, perds noció de temps, de tot, tot es fon...i de sobte, em trobo el Sr.Roger quina gràcia! quina ilusió! segueixo corrent i ja de tornada...
Sentint-me genial penso que he fet uns 20 km de bici i uns 8 corrent... però sobretot he disfrutat com feia molt!


Diumenge, sortideta amb bici carretera amb la Chiara, havíem d'anar a interior, però el mar em crida, fa un dia esplèndid així que anem cap al Maresme, tot està genial, creuem Barcelona, i ja som a Montgat i anem fent! De bon tros no sóc el que era però no tinc molèsties...i ja és molt! Seguim i cap a Vilassar se m'acut dir vaa anem fins a Mataró i girem...
Tot bé...però detall ínfim però clau, no he esmorzat quasi, i no duc barrites...comença la baixada i la cama grinyola, em sento fluixa, finalment a Masnou parem a estirar...i ja després tiron fins a Barcelona, que la creuem per Aragó aprofitant que és tard...molt divertit!
Conclusió dia de nou genial, però se m'ha anat una mica l'olla, amb la tonteria hem fet 80km i he d'esmorzar!!!

1 comentari: