divendres, 26 de juny del 2009

Vull una bici!!

Hi havia una vegada una noia que no se sap ben bé com, o potser perquè no podia ser d'una altra manera, es va fotre en un berenjenal tan gran que la va dur a voler-se comprar una bici...
I claro, una bici, direu, n'hi ha moltíssimes, però ves al Decathlon...
Però no, jo volia una BICI amb majúscules, de carretera... però de "voler a poder" s'havien de conjugar mooltes coses.

Després de comtar que els nens experts em donaries un cop de mà, i la obvietat que si volia algo millor m'espavilés sola, vaig decidir començar pel començament.
I me'n vaig anar a Probike, botiga de Viladomat, on sabia que tenien una gran oferta. Sabia que costaria i que era una introducció, però no parava de pensar "ten una licenciatura y posgrados" pa esto! Em van atendre molt bé, un tal Xavi, però llàstima hi havia pocs models i jo anava super peix.

Un altre dia em vaig posar a mirar per Internet i a mirar models segons els dits a Probike, com BH, igual que la meva primera bici! que tiemposs!!, una Canondale, i Trek.
També vaig mirar una botiga de Collblanc tot per catàleg, i vaig tornar a Biking on m'havien atès tant bé feia un temps. Aquí sí que vaig fer un curs accelerat, assessorament complet i indecisió entre una BH i una Scott, però ja eren palabras mayores.

Per sort, els amics "experts" finalment es decidiren a donar-me un cop de mà i assessorar-me segons la seva experiència. Total que entre uns i altres duia el cap com un timbal, però tard o d'hora m'havia d'acabar decidint.
Finalment dono gràcies, l'expert, em va trobar una bici a la Roca Bikes a Granollers, i apa! cap amunt falta gent!

Ja quedava poc on mirar, un cop has decidit ampliar cost per guanyar qualitat, és una mica, "hagan juego, señores!". La indecisió quedava entre la Scott, la qual m'agradava molt, quadre superbo, carbono, però perifèrics inferiors, ultegra, amb preu superior o la Specialized Allez compac, canvis shimano 105, carbono...

Uff uff que faig...i finalment va sonar la flauta i ja tenia LA bici!!
http://www.specialized.com/es/es/bc/SBCBkModel.jsp?sid=09Allez&eid=115

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada