divendres, 19 de juny del 2009

Cursa Pineda 14 juny 09

Arribo d'hora, disposada a calentar i recollir el dorsal... no ho veig massa clar doncs arrossego la molèstia al cuadriceps esquerra de l'estrebada de dimarts. Em tranquilitza saber que ja conec el recorregut doncs el vaig provar una setamana abans, però em dic que la intenció és acabar-la.
Ja a la sortida em trobo amb Jordi i Flip, i debatint sobre on posar-se. Jo per variar opto per l'esquerra, hi ha gent a vessar i es respiren nervis.

Pum, sortida, piips per tot degut als xips, i comencem a córrer. Incomoditat, calor, gent per tot, agobio, i quan sortim a costa, sento que algú diu primer km a 4.30 i penso! "ens hem tornat locus, on anem a 4.30?" i més jo...aix... decideixo afluixar i buscar el meu ritme...Per dins vaig remugant, que si estic cansada, que si he dormit poc, que si tomba que si gira, i ja som al 3 km, i no millora gens el panorama. Em plantejo fins i tot deixar-ho, no he vingut a patir.
Però no sé com, em començo a positivar i veig l'església petiteta que recordava i som al camí del mig, amb camps de vora, em sento més tranquila, tiro, i vaig fent.
El somriure ja se'm dibuixa a la cara, i m'animo. Avituallament, tot molt ben muntat.
Seguim, vent de mar a la cara, visualitzo el que queda, i cada cop més animada,
la gent crida i els cotxes parats esbufeguen en veure'ns passar, espongeta freda...un gustassu...
Ja som de nou a la citi, i carrer amunt avall, queda ben poc i penso que ja hi sóc, giro aquí, avanço posicions, riem amb un altre, ens animem...
I pum, veig la recta final i ric, ja hi sóc!! Qui m'ho havia de dir, estic molt contenta, creuo meta sota l'orquestra de pipsss i crits...
A l'arribada em demanen el xip i jo intento canviar-lo per aigua però no me'n surto i he d'esperar... en jordi i en flip apareixen per ahi, i riem plegats...
Jo amb el subidon no callo, jijiji, recollim regalitus, hidratació general, dutxa i a esmorzarr...
Un gustassu! Contenta dels resultats,

Dorsal 341 - 65a de 189 Fem. 25 de la meva categoria. 892 de 1175 general.
10 km 52.52

I anar fent arribo al Video d'arribada a meta (la que somriu per l'esquerra de negre...jijiji)
http://www.corriendovoy.com/video.php?id=84&video=6772

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada