dijous, 18 de març del 2010

Resultats gammagrafia... o entonces que tengo??

Dilluns surto corrents...arribo recullo i no obro...aguanto!
espero a estar amb ma mare...tinc revisió...al final la curiosidad mató al ratón...i obro! uuuff!! "aparentment neta"!! ijuuu!! ara però cal confirmar amb el trauma...ja tinc hora divendre!

La següent pregunta conseqüentment és: "Entonces que coi tinc?" serà ciàtica...?serà postural? males plantilles? un alieng?

Sigui el que isgui...el mateix dilluns vaig a nedar...nedar nedo poc però torno a posar els peus a Picor i veig els nois de lluny..encara no tinc cuerpo ...pero todo andará... i faig poquet i suau,,,xerradeta amb la Goedele i cap a casa...

Si que he de dir al meu favor que he incorporat quelcom que TOTA LA VIDA MHE NEGAT!
estic fent abdominals i flexions!! unbelivable...i torno a estirar i a sobre amb emfasi als Isquios i postura... suavecito però tot sigui per treure'n l'entrellat... i és qu equan se'm posa algo a la ceba...ja se sap...

Divendres, o sigui demà...traumatoleg...de moemnt tranquilitat però ja se verà demà...la ciatica continua donant pel sac... i té vida pròpia...jurjur
TO be continued!

1 comentari:

  1. Cullons nena... A veure si el pròxim cop que passis pel taller et fiquen mà aquí i allà i quedes com nova... ;)

    ResponElimina