divendres, 26 de març del 2010

Provant provant....1,2,3

Aix...dimarts a la tarda un dia de pel·lícula....un munt de feina per fer entre uni i escola...sóc a casa...i finalment decideixo que avui és el dia, em calço les bambes me visto i cap a mar!

Ja sóc a la platja, on s'han reunit personetes d'arreu per festejar-la, faig quatre estiraments i penso va a córrer...i m'adono que estic superjinyada, com quan no saps si podràs, com si de sobte no recordes com es fa...i al final m'hi llenço de cap...suau i respirant...i després d'un minut ja ho vaig recordant i un immens somriure se'm dibuixa als llavis...i penso ESTIC CORRENT!!

Genial, bones sensacions, i la por s'esvaeix, temerosa de que comences a grinyolar de nou... els 10 minuts cundeixen però passen ràpid...m'aturo obedient i satisfeta però decideixo quedar-me voltant...i endur-me la platja a casa....

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada