dijous, 11 de març del 2010

Gammagrafia òssia

Vaig demanar infos a companys de Picor i tot i tenir una idea...nava un poc a l'expectativa...que si te punxen líquid i marxes...i tornes a les 3 hores...i tomba i gira.
Lloc: Creu Blanca Còrcega
Hora:15.30
Aquestes van ser les primeres declaracions: "Per cert avui m'he fet la Gammagrafia...no faré Crònica però si comento que a Creu Blanca, anaven tard, només hi ha dos màquines, entro mig sobada, i penso que mai més em faig una prova a estes hores...fan punció (putada no em trobaven les venes al braç i casi me desmaio a punxades, han optat per la mà), i només marxes 1h.30, o sea un movidon...però bueno molt amables...però sobretot duret i pesat...pk et fan aguantar posicions incomodes sobretot per la cama dolenta...i he sortit molt KO". A més que vaig anar amunt i avall al'escola per repartir exàmens avaluació i tornar... un altre dia no faig la pardilla i me pillo la tarda!
Ara esperar resultats que me'ls donen dilluns a les 6....

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada