dissabte, 5 de març del 2011

48 HOURS BEFORE THE MARATHON!!

Divendres en acabar la feina, em vaig relaxar de cop, va aparèixer l’enyorada Goedele a la fi!! Vam sopar genial amb ella i en Jeroen (Gracias!!) i vaig pensar que fos el que hagués de ser...descans absolut fins dissabte...
L’endemà matí a les 11h amb els nois recollida de dorsals, passeig per la fira del corredor, i piscina moolt suau per relaxar-me. Malgrat matí tranquil a la tarda tenia un bajón increïble, sense motiu aparent però molt, i amb tot vam haver de tornar ala fira per canviar samarretes, eren petites, aconseguir gels, (vaig badar i no en quedaven dels meus...grr! sort dels cracks!) i comprar cremita pel peu que seguia al seu rollo, Matform.
Ah! Quedava fer planning recorregut amb els meus animadors d’honor jijij, ma mare i mun germà, i l’Anneta. Quina feinada! Ells es mourien en metro a llocs estratègics i l’Anna, a estones correria amb mi i seria la suporter, sort d’ella...
Un cop a casa, em va donar la venada de deixar-ho tot prepararat, i comprovat, sopar, i a dormir.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada