dijous, 31 de desembre del 2009

Tancament d'any 2009!!

i qui m'havia de dir a mi...que em acabaria en aquest fregao...jijijjj, somric mentre escric...deunido aquest any que ja acaba...però que el seu passar em deixa motles aventures, records i emocions úniques! personals i compartides, que em fan reafirmar cada dia del perquè de tot plegat!

El Nadal ha estat com sempre genialment esgotador, m'encanta però pot ser nociu!...i finalment el 26 vaig posar fil a l'agulla em vaig calça les bambes i vaig pujar a la carretera a recordar sensacions...i amb Barcelona de fons...tot es respira millor... les molèsties van reaparèixer...però estirant i gel i l'endemà com nova...

Ara ja de comte enrera...per aquesta nit, una nit qualsevol però que tot el món occidental tria com a nit per girar pàgina i penjar el nou calendari! i ja posats celebrar-ho...jo com darrerament, amb els meus...i ja vorem on ens depara la nit...el que és segur és que em calia posar ordre a moltes coses, i budiar la motxila i encarar el nou any plena d'energia!!
Així que aqui sóc escrivint, penso que el més important potser és trobar el ritme propi...adequar els entrenaments...anar evolucionant poc a poc...i sobretot estirar i cuidar-me per evitar estrebades d'últiam hora! Anar-hi anant suposo!! jijijijj BON ANY!!

PD: ara cap a la piscina vull acbar l'any a la 2a casa, passo per Picornell, faig uns llargs...potser troto una mica...m'estan liant per anar a la Sant Silvestre d'aquesta tarda...però segons em noti...ja vorem...jur jur...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada