divendres, 10 de juliol del 2009

apunts d'aigua

Continuo progressant i m'agrada, sento molta més comoditat, i poc a poc vaig implementant aprenentatges. L'angles del braç, la col·locació, la rotació sencera...
L'altre dia vam observar que el braç esquerra treballa infinitament millor que el dret, que quasi deixo immòbil, en part perquè respiro per l'esquerra i en part perquè no en tenia la menor consciència.
Avui però, fora d'entreno, al meu aire, he estat provant amb punt mort, sobretot del braç dret i oscilant, i certament el noto molt pesat, difícil. Hi he estat treballant una estona, de manera que tinc l'ombro divertit i fent palmes...

Ara però encara queda pendent el tema cames, que estic convençuda que pico més del que deuria i sobretot quan estic cansada el peu esquerra pica per lliure, amb la punta... aixx quantes coses per aprendre! sort que és anar-hi anant...

1 comentari: